søndag 20. juni 2010

Musetøfler

Dette må være dei søtaste tøflusane EVER! :)
Kathrine strikka sånne til Theodor, og eg syns dei var so fine
at eg bare måtte lage eit par til meg sjølv..
Dei vart litt for små til meg, so det blir en fin og varm gave til ei venninde istaden.

Når eg først var i gang strikka eg
like så godt et par små mus.
Dei passar til en 3åring, men eg har ingen å gi dei til enda...
Det er kjekt å ha liggande, i tilfelle det skulle dukke opp en bursdag eg har gløymt :)
Eg strikka dei i Trysil garn og tova dei etterpå og ørene er hekla og sydd på etter toving.




2 kommentarer:

  1. Fiiinaste tøflene! Kan eg ønske meg sånne til jul bare fordi eg ikkje gidde å lage sjølv? ;)

    SvarSlett
  2. Klart du kan kjære! Ska høre me julenissen om han kan ordne det :)

    SvarSlett