tirsdag 6. juli 2010

Bursdagskort til besta :)

"Jeg har fått mye fint opp gjennom åra, men dette overgår alt" var reaksjonen eg fekk over telefon den dagen eg ringte å gratulerte bestemor med dagen :)

Det var ikkje lett å plukke ut så få bilder, men eg prøvde å finne noko som ville glede ho, og noko som passa til papiret eg hadde.


Eg valgte å ta med eit bilde av epletreet vårt når det blomstra, for det veit eg ho lika so godt.





Barnebarnet (meg) i Nordfjordbunad måtte sjølvsagt være med, og kjæresten min.


Var mykje prøving og feilig med papir og pynt i forskjellige variantar før det endelige resultatet.
Biene matcha papiret og naturmotivet.
Den rosaTøyblomsten på neste bildet matcha det rosa rotete papiret som piffa opp det svart/kvite bildet.


Fann et morsomt bilde av nevøen min, altså oldebarnet hennes, og det måtte eg bare få med.
Han er en virkelig spillopper, en artig liten apekatt :)
.
Bestemor er kristen, og har en
forkjærlighet for engler
og andre himmellegemer.
Ho bryr seg utrulig mykje om alt
og alle rundt seg,
så eg synest desse orda passa bra




Også ein sjølvfølge at min far, hennes sønn,
og mamsen skulle ha si eiga side :)

2 kommentarer:

  1. Å for eit koselig kort! :) Skjønna godt ho blei glad for å få det til dagen sin ja. :D

    Vi må ta oss noken scrappe-kvelda til hausten - eg kjeme ikkje i gang aleine.

    SvarSlett
  2. Var veldi kjekt når ho ringte å var so glad! Brukte nåken tima på det også, så det var kjekt å få positiv tilbakemelding!
    Klart eg og du skal sitte ved bordet og scrappe når dei kalde haustdagane tek til! :)

    SvarSlett